Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
Tulips&Roses

Lietuvos parodą Venecijoje kuruos Raimundas Malašauskas

7 MD
Raimundas Malašauskas. „Whose face rings the bell (Mininos)“. 2011
Per 55-ąją Venecijos šiuolaikinio meno bienalę Lietuvos paviljone bus surengta Raimundo Malašausko kuruota grupinė paroda „oO“. Šis projektas, atrinktas po Kultūros ministerijos paskelbto konkurso, įtrauks daugiau nei tuziną skirtingų kartų Lietuvos ir užsienio menininkų. R. Malašausko parodą įgyvendins lietuvių šiuolaikinio meno galerija iš Briuselio „Tulips & Roses“.

Lietuviški šaltibarščiai

Justina Kučinskaitė
Šiuolaikinio Lietuvos meno projekto „LITHUANIA, right?“ metu, bendradarbiaujant su Šiuolaikinio meno centru, galerijomis „Tulips&Roses“ ir „Artifex“, įvairiose Poznanės erdvėse buvo pristatyti Lietuvos menininkai: Darius Mikšys, Antanas Gerlikas, Tomas Danilevičius, Juozas Laivys, Jūratė Kazakevičiūtė.

Paroda „Parodos“, arba Refleksija kvadratu

Eglė Mikalajūnaitė
Gintaras Didžiapetris yra vienas sėkmingiausiai karjeros laiptais kylančių jaunosios kartos menininkų Lietuvoje; dėl šios priežasties jo kūryba susilaukia kaip reta emocingų ir kontroversiškų vertinimų, išsakomų tiek oficialiojoje rašytinėje, tiek neoficialiojoje sakytinėje Lietuvos meno kritikoje.

Kaip peržengti tautologijos kliūtis

Danutė Gambickaitė
Phillipe Fernandez. Kadras iš filmo „Filosofinė pasaka“. 1998 m.
Šiuo metu „Tulips & Roses“ rodomus menininkus subūrė parodos kuratoriumi tapęs menininkas Benoit Maire. Kaip jis pats teigia, parodoje esantys darbai yra iš skirtingų laikų ir jų nesieja jokia bendra tema, vis dėlto Maire atranda tą bendrystę ir „išskleidžia“ ją parodos pavadinimu - „Tautologija yra kliūtis“.

Kadaise buvo mašina

Raminta Bumbulytė
Mariana Castillo Deball. Kadras iš videofilmo „Nobody was tomorrow“. 2007 m.
Kęstutis Šapoka recenzijoje apie parodą „The Happy Interval“ Marianos Castillo Deball kūrinio temą apibūdina „neturėjimu ką pasakyti“. Atsakydama į recenzento klausimą, ar darbe „Nobody was tomorrow“ (2007) slypi kokia nors argumentuota pozicija, siūlau savo interpretaciją.

Ir tada atėjo Džonis

Catherine Hemelryk
Bendras ekspozicijos vaizdas Nuotrauka iš „Tulips & Roses" galerijos archyvo

Sunku patikėti, bet pabaiga laiminga

Monika Krikštopaitytė
Gintaras Didžiapetris. „Tu esi veidrodis". 2007 m. Galerijos „Tulips&roses" ir menininko nuosavybė
Konceptualus Gintaro Didžiapetrio kūrinys „-1" - tuščioje baltoje galerijos erdvėje pristatytas kaip nesamas ir niekada nebūsiantis sukurtas, todėl abstraktus kūrinys yra tobuliausias analinės fazės fantazmo įgyvendinimas.

Gandai, mirę kaubojai ir sustojęs laikas

Neringa Černiauskaitė
John Menick. "Let's Put the Furniture into the Fire". 2008 m.
"This is the time. And this is the record of the time", - dainuojama Laurie Anderson dainoje "From air". Neišversiu šitos frazės, kaip neišversti ir Johno Menicko filmų pavadinimai parodoje "Tulips & Roses". Ne dėl to, jog manau, kad tai arogantiška, o todėl, kad galvoje užtiltų kraupiai ramus Laurie Anderson balsas. Kai pamačiau Johno Menicko filmus, kaskart pagalvojus apie juos išgirstu tą balsą, tą frazę apie laiką: prieš, per ar po susilietimo su kino kamera.



« Atgal

Kiti raktiniai žodžiai