Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
Černiauskaitė

Kas kuria bendrą būtį

Laima Kreivytė
Saulius Dirsė. "P-2". Porcelianas. 1999 m. Vytautas Michelkevičius: "Pataraisiais metais bevartant senesnius katalogus ir besilankant LTMKS narių studijose užkliuvo už akių šis objektas, kuris paskelbus parodos idėją pirmiausiai iškilo atmintyje. Žinoma, jis kalba apie ir santykius, ir apie buvimą kartu, tačiau geriausiai jis įkūnija paradoksą, nuostabą, tarpdiscipliniškumo kvestionavimą lietuviškoje dailėje ir sustingusį istorijos atspindį iš idealistinių 1999-ųjų".

Tarp minimalizmo ir maksimalizmo vijų „Gaidoje“

Eleonora Černiauskaitė
Kompozitorė Rūta Vitkauskaitė. R.Danisevičiaus nuotr.
Solistas su šešiolika rankų ir kontrabosas su trisdešimt dviem stygomis. Ar tai įmanoma? Taip, jei visa tai vyksta šiuolaikinės muzikos festivalyje „Gaida“.

Apie rinkimus ir privatų projektorių gyvenimą

Aleksandra Piktytė

Epochos veidas

Neringa Černiauskaitė
Ugnius Gelguda. Audiovizualinės instaliacijos „Trintis" fragmentas. 2008 m.
„Erdvėlaikio" apibrėžimas teigia, kad tai yra vienas erdvės ir laiko pavadinimas matematiškai keturmatėje erdvėje, kurioje trys koordinatės rodo kūno padėtį, o ketvirtoji - laiką. Tačiau parodos „Erdvėlaikis: žmonės / trintis" kuratorė Margarita Matulytė labiau remiasi filosofine erdvėlaikio samprata, kurioje erdvėlaikis yra vidinė erdvė ir vidinis laikas.

Veltinis veltiniui nelygus

Elena Černiauskaitė
Miglė Lebednykaitė. „Velti sodai“
Vilniaus galerijoje „Meno niša" (Upės g. 5) trys tekstilininkės - Eglė Ganda Bogdanienė ir grupės „Baltos kandys" narės Miglė Lebednykaitė bei Laura Pavilonytė - pristato savo originalų meno projektą - siužetinių bareljefų ciklą „Velti sodai".

Gandai, mirę kaubojai ir sustojęs laikas

Neringa Černiauskaitė
John Menick. "Let's Put the Furniture into the Fire". 2008 m.
"This is the time. And this is the record of the time", - dainuojama Laurie Anderson dainoje "From air". Neišversiu šitos frazės, kaip neišversti ir Johno Menicko filmų pavadinimai parodoje "Tulips & Roses". Ne dėl to, jog manau, kad tai arogantiška, o todėl, kad galvoje užtiltų kraupiai ramus Laurie Anderson balsas. Kai pamačiau Johno Menicko filmus, kaskart pagalvojus apie juos išgirstu tą balsą, tą frazę apie laiką: prieš, per ar po susilietimo su kino kamera.



« Atgal

Kiti raktiniai žodžiai