Lukas Geniušas. Dmitrijaus Matvejevo nuotrauka Nelson Goerner (juk laiške Tau kartais galiu palikti nesulietuvintą pavardę). Argentinietis, savaip unikalus techninis fenomenas. „Savaip“ tegul apima ir sąvoką „kryptingai“, apie tą galvojau per nuostabiai sudarytą (pianistinis stebuklas!) pirmąją koncerto dalį.
Taigi, Ferenc (laikantis naujesnės vengrų rašybos) Liszt – „Antroji baladė“, du „Pamirštieji valsai“, „Bagatelė“ be tonacijos ir pirmasis „Mefisto valsas“. Kodėl taip išskiriu jo techniką? Nes ji, labai savitai išpuoselėta, yra šios sunkiai apibūdinamos meistrystės pamatas, ant kurio kyla būtent Liszto muzikos rūmai. Įsivaizduok – nuo mp tylyn, iki ppp. Ir tai tarpsniuose, kur tempas skrieja vėju, nenusinešdamas ir smulkiausios natelės. Tai primena...
|