Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
MUZIEJŲ LAIKAS

Atvira ir prieštaringa

Eglė Juocevičiūtė Versija spausdinimui
Skaityti komentarus (4)
Renzo Piano ir Richardo Rogerso Pompidou centras Paryžiuje. Giedriaus Jucevičiaus nuotrauka
Muziejams skirti metai ir besikuriančios iniciatyvos siūlo plačiau paanalizuoti dabarties muziejaus sampratas. Pristatome dar vieną tekstą iš Modernaus meno centro (www.mmcentras.lt) leidinio „Vieno muziejaus istorija. I dalis“.

Atviro ir gyvo meno muziejaus idealas ėmė formuotis XX a. 7-ojo dešimtmečio antroje pusėje, kai pakitusios meno formos nebegalėjo išsitekti tariamai neutraliame modernistiniame baltame kube. Menininkai anksčiau už filosofus ir teoretikus, kurie šios temos ėmėsi 8-ajame dešimtmetyje, pradėjo kritikuoti institucijų uždarumą ir galią. Atviros muziejinės erdvės pradžia formos požiūriu laikoma Ludwigo Mieso van der Rohe’s Naujoji nacionalinė galerija (1962–1968)...
Susiję numerio straipsniai




Kiti susiję straipsniai




Raktažodžiai

Tapkite mūsų rėmėjais:

Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti