Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
REPERTUARAI

Patariame aplankyti, pamatyti, išgirsti


7 MD

Share |
„Vieno projekto apkalta. VEKS 2009 Viešųjų erdvių humanizavimo programos Neries krantinės skulptūrų istorija“

Dailė

Kalnas atėjo pas Mahometą – Laimos Oržekauskienės paroda „Penkiasdešimtmetės. Pitijos“, rudenį kantriai ir ilgai rodyta Kaune, atkeliavo pas Vilniaus publiką. Nuogos (labiau vidumi nei išore), brandžios, įgijusios gilesnį žinojimą ir vidinę regą Oržekauskienės Pitijos yra patraukli atsvara pudruotam ir operuotam jaunystės kultui. Paroda veikia iki kovo 3 d. Galerija „Artifex“ (Gaono g. 1, Vilnius) dirba antradienį–penktadienį 12–18 val., šeštadienį 12–17 val.  

 

Dailėtyrininkė Elona Lubytė sudarė knygą, kuri išsamiau parodo vieno konkretaus diskurso eigą. Sekant kalendorių, puslapius dėliojant iš faktinių dokumetų, publikacijų, pasisakymų rutuliojamas pasakojimas leidžia pačiam skaitytojui pabūti detektyvu ir pasidaryti savas išvadas. Kad diskusija tęstųsi verta sudalyvauti knygos „Vieno projekto apkalta. VEKS 2009 Viešųjų erdvių humanizavimo programos Neries krantinės skulptūrų istorija“ pristatyme, kuris vyks Vilniaus dailės akademijos naujajame pastate „Titanikas“ (211 auditorijoje, Maironio g. 3, Vilnius) vasario 14 d. (antradienį) 18 val.. 

Teatras

Šią savaitę dar nemačiusiems siūlome sekmadienio popietę (12 d. 16 val.) praleisti Nacionaliniame dramos teatre ir pažiūrėti Valentino Masalskio režisuotą spektaklį „Laukiant skambučio“. Tai aštri, groteskinė komedija, kurioje atsispindi daugybė šiandieninės visuomenės ydų – pradedant vartotojiškumu ir baigiant susvetimėjimu. Spektaklyje justi pagrindinių aktorių – Eglės Gabrėnaitės bei Valentino Masalskio – negailestinga ironija ne tik vaidinamiems personažams, bet net ir patiems sau, dėl ko šiuolaikinė Marie-France Marsot pjesė atsiskleidžia puikiai.

Muzika

16 d. 18.45 Lietuvos valstybės atkūrimo dieną paminėti Nacionalinės filharmonijos scenoje renkasi reprezentaciniai kolektyvai – Kauno valstybinis choras ir Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestras, diriguojami Roberto Šerveniko. Solistai S. Beltė (diskantas), J. Gedmintaitė (sopranas), L. Mikalauskas (bosas), E. Ališauskas (birbynė). Koncerto programoje – Lietuvos kompozitorių kūriniai, L. Rimšos naujo opuso, sukurto šiai iškilmingai progai, premjera.


„7 meno dienos“ Nr.6 (974), 2012-02-10

Versija spausdinimui

Komentarai

cqFEoich, 2016-05-02 10:26

Fiindng this post. It's just a big piece of luck for me.

IKrnUApdTfsASuaQBLf, 2012-03-15 13:25

Thanks, Lars, much appreciated I get a lot from your blog, hope Vilnius is fun. Reading the vauiors Market Monetarists is a terrific education in monetary economics.As someone who spent some years being employed as a policy wonk I find the refusal to consider the Australian experience just bizarre. We are the country where the Great Moderation has not ended. Indeed, since the Reserve Bank of Australia adopted an explicit target (1993), our Great Moderation was better than other countries even when it was a general phenomena. This despite having a relatively small economy (about 1/12 the size of the US's) with a large mining sector (9% of GDP) which is highly volatile. It is not that our central bankers are so much better, it is that the right framework allows ordinary competence to get you through. Especially when fiscal policy clearly operates with one eye on monetary policy.Even more, since the RBA's explicit target is an average of inflation over the business cycle, that is very much like NGDP targeting, since less growth in y means more growth in P and more growth in y means less growth in P.

Komentuoti

Vardas:
Komentaras:
Maksimalus leistinas simbolių skaičius - 2000.
Jūs parašėte: 0
Susiję numerio straipsniai




Kiti susiję straipsniai




Straipsnio raktažodžiai

Tapkite mūsų rėmėjais:

Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti