„Miego brolis”. Kamilės Žičkytės nuotr. Pastaruoju metu vis dažniau keliamas klausimas, kokio teatro ir kam reikia. Koks jis reikalingas vadinamajam eiliniam žiūrovui, ko iš jo tikisi nuolatinė publika, ką mąsto patys teatralai... Ieškoti sprendimų - vienas svarbiausių teatro evoliucijos veiksnių. Vieni ieško kurdami savo taisykles, kiti bando jungti, atnaujinti kažką anksčiau matyta scenoje... Dažnai intriguoja pasirinkimo priežastys, bet dar dažniau - rezultato efektyvumas.
Po „Laimingųjų“ ir „Freken Julijos“ Artūro Areimos pasirinkimas statyti spektaklį „Prakeiktieji“ pagal Eugene O'Neillo pjesę „Gedulas tinka Elektrai“ labai nenustebino. Veiksmo centre vėl atsiduria meilė, šeima, karas, tradicijos. Tokia medžiaga įsilieja į šiame sezone pasirodžiusių antikiniais mitais paremtų premjerų gretas (J. Jurašo „Antigonė Sibire“, I. Stundžytės „Antigonė (ne)mitas“). Tik šį kartą siužetą adaptavo pats pjesės...
|