Profesorius su ngaibetu pradiniu issilavinimuRugs?jis 28, 2010 20:31</a>Syk? suskatau giliai suvokti, kod?l kai kurie m?su mokytojai nevisai noriai priima naujoves. Visai nesvarbu: daug ju (naujoviu) ar mazai, naujos jos ar senos, sugalvotos paciu (tautiniu) k?r?ju ar pasiskolintos. Ir dar nesvarbesni tie atvejai, jei jas k?r? finansininkas(-i), Pasaulio bankas, Monkevicius, Steponavicius ar dar kas nors. Betgi svietimo vadai nevargina saves stengiantis suvokti sio pragaistingo saliai fenomeno pasireiskimo ir skverbimosi ? mokytoju samone priezasciu ir pasekmiu pasekmes(protingai ismasciau, ar ne?). Kokia nors erzacid?ja galiu pasi?lyti ir as. Pvz., premjeras pareisk?, kad, Pasaulio banko vertinimu, Lietuvoje mokytoju KIEKIS du kartus virsija pavojingas ribas. Ministrui uzduotis aiski: mokytoju skaiciu reikia sukisti ? PB nustatytus r?mus. Iseitys kelios: 1) kuo labiau mazinti finansavima; 2) pagal galimybes sudaryti tokias darbo salygas mokytojams, kad jauni ? mokyklas neitu, o seniai patys issilakstys (didinamas vaiku skaicius klas?se iki sovietiniu aukstumu, skelbiamas popierinis karas popierizmui, aktyviai prisidedama prie pensinio amziaus ilginimo mokytojai patys nubl?s, apkarpomas mokinio krepselis etc); 3) be jokiu ceremoniju uzdarin?ti mokyklas, kurioms ima stigti pinigu egzistavimui ir pan. Taciau is akiu isleidziamas labai svarbus dalykas, pad?siantis isspresti visas n?nai svietima draskancias b?das. Ogi si?loma Lietuvos pedagogikos teorija ir praktika pasukti nauja vaga: b?tina kurti uzkreciamosios pedagogikos atplaisa prisilietei kokiu nors b?du prie sios atplaisos ir su tamsta problemu jokiu. Suk?rus infekcin?s pedagogikos (liet. limpamosios pedagogikos) pagrindus, nebedaug ka reik?tu ir daryti (Ar daug lietuviai vargsta, nor?dami uzsikr?sti gripu, niezais (liet. suskiu), maru ar dar kokia kvaraba?). Mes cia pasitar?m ir as nusprendziau sia paprasta id?ja pasi?lyti ministerijos vadovams: juk nieku jau daug prik?r?te, gal uzsiimkit rimtesniais darbais DDD:)
|