Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
MUZIKA

Gaila muzikos

Komentarų yra - 15  
cfbSpFmIiKMcyNVBD, 2011-10-23 17:48

No more s***. All posts of this quialty from now on

LFkKFmhBFsrvvE, 2011-06-24 03:54

Ab fab my golody man.

Be kita ko, 2011-04-01 10:30

labai patiko D. Stumbras - Jagas, labai tinka jo balsui ir bus labai geras vaidmuo. Taip pat L. Jonutytė (tas vaidmuo sename pastatyme buvo toks nežymus, o čia taip įdomiai išryškintas).

gedas, 2011-03-30 14:40

Ačiū už nuorodą dėl S. Stonytės interviu.
Dėl fantazijos įjungimo, tai gerai atliekama Verdžio muzika gali taip įtraukti, kad papildoma informacija gali tiesiog būti blokuojama. Manau ne retas atvejis. Neabejoju, kad E. Nekrošius nieko šiaip sau nedaro ir viskam yra savas paaiškinimas.
Beje, jokių televizijos laidų nežiūriu :).

B.Rainas->gedui, 2011-03-30 11:04

Ačiū už nuorodą.

gedui, 2011-03-30 10:31

gerbiamasis, labai siūlau pasiskaityti šiandien "Lietuvos žiniose" esantį interviu su S. Stonyte. Puikus interviu, labai daug kas Jums paaiškės apie spektaklį, kad ir apie maišus. Tik labai gaila, kad tokie šaunūs žiūrovai kaip Jūs "neįjungia" spektaklio metu savo fantazijos ir mąstymo. Reikia dvasia ir širdimi įsijausti į spektaklį - tuomet nei vienas veiksmas, nei vienas gestas neliks neaiškus ir beprasmis... (gal čia bloga įtaka prastų spektaklių ir prastų TV laidų, kuriose viskas sukramtyta ir nuryta, nebereikia nieko mąstyti ir nujausti...)

gedas, 2011-03-30 09:18

Recenzentė parašė savo nuomonę, tai tegul dabar kiti parašo (sugaišta nemažai laiko už kelis litus). Bloga situacija, aišku, kai toks spektaklis susilaukia tik vienos recenzijos.
Teko matyti trečią spektaklį. Vietomis, mano galva, tikrai buvo bereikalingų veiksmų (maišų ridenimas ir krovimas pvz.), tačiau bendrai susidarė įspūdis, kad režisierius toleruoja muziką ir nesistengia jos užgožti, visgi turėdamas aiškią ir tikslią dramaturginę koncepciją, kurią nuosekliai plėtoja.
Panašu, kad daininikai juo tiki ir mizanscenas atlieka neprisiversdami.
S. Stonytė nuostabi, Vyšniauskui, kaip dar palyginti jaunam dainininkui - svarbiausia rolė iki šiol. Padaro jis viską ką gali.
Aš ir pats ėjau į spektaklį su nuostata dėl Valkirijos, bet išėjau su dideliu pasitenkinimu. Dabar svarbu, kad rodytų dažniau.

B.Rainas, 2011-03-28 19:09

Pažiūrėjau per youtube Kristianą Bernartą ir Sigutę Stonytę "Otele". Ką besakytų p. Katinaitė - šis pastatymas vertas "Mezzo" kanalo. Tikrai. Patikėkit manimi. Jei netikit - pažiūrėkit.

cremaster, 2011-03-28 18:20

vaikiskai arogantiska

Paulius M. , 2011-03-28 01:25

Tiesą sakant, tokios prastos recenzijos jau seniai neteko skaityti. Viskas grįsta tiktai kažkokiomis asmeninėmis nuojautomis, praleista tiek daug svarbių dalykų. Man asmeniškai susidarė įspūdis, kad į šį "Otelą" eita turint bagažą išankstinių apie Nekrošių suformuotų mitų - neva, nejaučia muzikos, jos nepažįsta, juk ir "Valkirija" buvo tragiška. Taip, ji buvo tikrai pasibaisėtina, tačiau koks "Otelas"... Man atrodo, dar niekada muzika taip patogiai nesijautė scenoje - jai leista skleistis, kvėpuoti, kibirkščiuoti. Kokia Stonytės Dezdemona - ar esate kada tokią matę? Ir ar tai nėra režisieriaus nuopelnas, kad ši labai talentinga artistė pagaliau visą save parodė, sukūrė absoliučią magiją? Kaip save perlipęs Vyšniauskas, koks puikus choras (tikrai, kodėl apie jį nė žodžio...?). Galima būtų labai daug apie ką šnekėti, nes labai daug kas sužavėjo. Kad ir tie šokinėjantys vaikučiai - viskas gerai, juk tai teatras teatre, Dezdemonos surengtas Otelui. Galima šiek tiek to naivumo. Bet kokiu atveju, labiausiai šioje situacijoje gaila tik kritikų, kuriems Dievas yra tas režisierius, kuris atkeliauja iš užsienio - net klaikoka ir muzikai tikrai trukdžiusi D. Aldeno "Salomėja" šios autorės buvo beveik išteisinta. Ar tai sąžininga? Ar sąžininga į vieną trumpą sakinį suplakti antraeilių vaidmenų atlikėjus, pridedant tik tiek, kad jie buvo "daugiau mažiau" kažkokie? Be pykčio, tiesiog linkėčiau platesnio žvilgsnio ir atviresnės širdies.

man, 2011-03-27 23:55

Man labai patiko Sandra Janusaite, tikrai graziai dainavo Dezdemona. Ir Avgustas Amonovas labai muzikalus Otelas. Man sis spektaklis buvo ir laiku, ir vietoje, ir apie tai, apie ka norejau pamatyti ir isgirsti. Terapija sielai.

B.Rainas, 2011-03-27 22:46

"...E. Nekrošius nekuria muzikai alternatyvaus spektaklio, iš pirmo žvilgsnio netgi paiso jos, imasi tik komentatoriaus, tiksliau, iliustruotojo vaidmens. Galėtum tokį požiūrį pavadinti netgi pagarbiu kompozitoriaus atžvilgiu, bet tik iš pirmo žvilgsnio..." Logika, miela autore... Iš pirmo žvilgsnio lyg ir nepastebėjote, bet vėliau, kai dar kartą pažvelgėte, tada ir supratote... Erzina, simboliai, metaforos... Sunku vienu metu suprasti Nekrošių ir mėgautis dieviškuoju Verdžiu...Kap sakoma, pardon. Kad režisierius netrukdytų, geriausia operų klausytis namie, iš CD. Pritariu "Dideliam raštui". Be to,jeigu p. Vyšniauskas - sužibo, tai jau atleiskite... Ponas Vyšniauskas stengėsi, dainavo gerai ir na, tiek to, žibėjo pagal savo žvaigždės ryškumą. Tačiau jis - kol kas ne Noreika, Domingas ar Pavarotis. Kol kas. Kita vertus, jis tikras gentlemanas. Ar ne jo gentlemaniškumas leido plačiau ir ryškiau atsiskleisti gerb. Dezdemonos partijai, juoba ją puikiai sudainavo nuostabi dainininkė Sigutė Stonytė? Ir dar. Operoje, kiek pamenu, dainavo ir choras. Apie jį p. Katinaitė nė žodžiu neužsimena. Kažna kodėl? Nesigirdėjo? Ar iš viso į chorą dėmesio kreipti nereikia?... Tiek to, daugiau nebebambėsiu, o padėkosiu gerb. Jūratei Katinaitei už recenziją - praėjo 7 dienos po premjeros, o mūsų spaudoje pasirodė tik vienas straipsnelis ("Lietuvos ryte"), kurio recenzija nepavadinsi - šiaip rašinėlis "Ką aš mačiau ir girdėjau teatre". Nieko nepadarysi. Kultūra dar yra, o kultūrinės spaudos jau kaip ir nebėr.

Didelis raštas..., 2011-03-27 17:27

Šia spektaklis - pavyzdinė muzikos ir sceninio veiksmo vienovė, puikus režisieriaus ir abiejų dailininkų (scenografijos ir kostiumų) savitarpio supratimo pavyzdys. Žiūrėdamas spektaklį, tikrai pajunti kaip režisierius myli operą, kaip aktyvus spektaklio vyksmas sprendžiamas taupiomis priemonėmis, kaip gerbiamas dainininkas, kurio judesiai netrukdo dainavimui. Juk jei gerb. S. Stonytė, autorės žodžiais, "atsidavė režisieriaus vizijai, kūrė judesių ir įtaigos teatrą" ir šis vaidmuo taps chrestomatiniu, tai, kiek suprantam, tai ji darė ne be režisieriaus pagalbos? (juk ne koncertinis atlikimas). Kažkaip ponia autorė, rašydama ilgą recenziją, prieštarauja pati sau? Taigi gaila ne muzikos (su ja viskas tvarkoje), o kai kurių rašančių, kurie iš didelio rašto išeina iš krašto...

kritiko galia, 2011-03-26 21:30

nezinau, ar reikia Nekrosiu kritikuoti, ar pasistengti suprasti, kaip autore labai nori suprasti ir Verdi? Jei kritikuoti - yra daug prastesniu rezisieriu, kurie pasieme muzikini sedevra palieka tik pirmaja raide, rezultatas aiskus (sh...).

Tomateo K., 2011-03-25 19:28

sopu, stipru, teisinga

<< Sugrįžti į straipsnį

Komentuoti

Vardas:
Komentaras:
Maksimalus leistinas simbolių skaičius - 2000.
Jūs parašėte: 0
Susiję numerio straipsniai




Kiti susiję straipsniai




Straipsnio raktažodžiai


Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti