Rytietiška muzika
M.Raškovskio nuotrauka iš LNF archyvo Greičiau rudenišką, nei žiemišką vasario 5-osios vakarą muzikos mėgėjai, nusprendę praleisti Nacionalinės filharmonijos Didžiojoje salėje (o ji buvo pilnutėlė) kartu su LRT radijo programos „Klasika“ ir dar 12 šalių Euroradijo auditorija, klausėsi Lietuvos nacionalinio simfoninio orkestro parengtos programos „Arabeska“.
Tai skirtingų tautų bei epochų kompozitorių darbų, kuriuose kiekvienas jų atskleidė savitą santykį su Rytų muzikos kultūra, mozaika. Su Lietuvos klausytojais Euroradijo eteryje jos klausėsi Estijos, Danijos, Ispanijos, Kroatijos, Latvijos, Lenkijos, Naujosios Zelandijos, Norvegijos, Portugalijos, Slovėnijos, Turkijos ir Vokietijos muzikos mėgėjai.
Euroradijo koncertas prasidėjo Lietuvos kompozitorių sąjungos specialiai šiai progai užsakyto kūrinio premjera...
|
Nuo baroko iki Lotynų Amerikos garsų
Choras „Vilnius“po koncerto. Nuotrauka iš choro archyvo. Vasario 3 d. į Kauno filharmoniją chorinės muzikos mėgėjus pakvietė valstybinis choras „Vilnius“ (meno vadovas ir vyr. dirigentas prof. Povilas Gylys).
Po penkerių metų pertraukos Kauno filharmonijoje surengtas choro koncertas buvo paženklintas net keliais svarbiais įvykiais – neseniai minėtu 40 metų jubiliejumi bei naujuoju choro kūrybinės veiklos etapu, prasidėjusiu pernai, kai kolektyvui buvo suteiktas valstybinio choro vardas.
Atversdamas naujuosius istorijos puslapius, kartu pažvelgdamas ir į nueitą kelią, choras tą vakarą klausytojams dovanojo išties turiningą ir spalvingą programą, kurioje darniai...
|
Biografinis muzikos albumas
Daumantas Kirilauskas. D.Matvejevo nuotr. CD leidybos naujiena – pianisto Daumanto Kirilausko albumas „Iš praeities“. Tai ketvirtoji ir penktoji D. Kirilausko solinės kompaktinės plokštelės, pirmieji koncertinių įrašų spaudiniai.
Vienoje plokštelių skamba kūriniai, atlikti D. Kirilauskui dalyvaujant 1991 m. tarptautiniame M.K. Čiurlionio pianistų konkurse, bei vėlesnių rečitalių fragmentai. Margaspalvė šios plokštelės programa sudėliota ne chronologiškai, o remiantis menine logika, muzikinė dramaturgija padeda ne artisto saviraiškai, o klausytojui (palyginkime dainininkų CD, kurie pradedami operų arijomis su simfoniniais orkestrais, o baigiami duetais su fortepijonu – klausytis...
|
|