Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
IŠ ARČIAU

„Negalvoju apie savo įvaizdį“

Versija spausdinimui
Skaityti komentarus (0)
Gael García Bernal
„Absoliučiai skirtingi jo vaidmenys verčia manyti, kad ne už kalnų tie laikai, kai „Kino“ žurnalas skirs šiam aktoriui rubriką „Iš arčiau“, – 2005 m. recenzuodamas „Motociklininko dienoraščius“, rašė Saulius Macaitis...

Jis skiriasi nuo drebančių dėl savo įvaizdžio Holivudo žvaigždžių. Žavus meksikietis, kurio akys, pasak spaudos, keičia spalvą nuo mėlynos iki rudos priklausomai nuo nuotaikos ar aprangos, labai myli savo tėvynę, domisi politika ir garsėja savo nuoširdžiais, drąsiais pasisakymais prieš karą ir kitas pasaulio neteisybes. Net pakviestas įteikti „Oskarą“, jis išrėžė ugningą kalbą prieš karą Irake. Dalyvauja įvairiose akcijose, siekdamas pagerinti socialinį...

Mėlynos sutemos

Versija spausdinimui
Skaityti komentarus (0)
Hirokazu Kore-eda
Visuose Kore-edos filmuose dominuoja švelni vakaro ar ankstaus ryto prietema. Tylus mėlis, silent blue. Tai melancholijos, laukimo ir nesulaukimo metas.

  Kai Hirokazu Kore-edos filme „Pripučiama lėlė“ (2009) į videoteką užeina sumišęs jaunuolis ir pasiteirauja Erice ir Angelopouloso filmų, savininkas jį pasiunčia į parduotuvę kažkur už upės. Ten, kitoje nežinomos upės pusėje, mums tektų ieškoti ir paties Kore-edos filmų. Šis mūsų dienų japonų režisierius (gimęs 1962 m.) yra sukūręs neabejotinai pasaulinio lygio filmų, tačiau čia, šioje upės pusėje, jo kūryba vis dar menkai žinoma. Tiesa,...

Privataus terorizmo istorijos

Versija spausdinimui
Skaityti komentarus (0)
Michael Haneke
Šiandien Haneke, ko gero, yra vienintelis Europos režisierius, nagrinėjantis tokias temas, kurias taip aktualiai gvildenti būtini ne tik aukščiausi sugebėjimai kurti meną, bet ir drąsa klausti tada, kai daugeliui klausti tapo madingai nepatogu.

Viena – muzikos miestas! Tai, kas iki šiol šitam mieste pasiteisino, pasiteisins ir toliau. Sagos laksto jai nuo riebaus kultūros pilvo, kasmet vis labiau išpūsto, kaip nuo bet kokio iš vandens neišgriebto lavono.“ (Elfriede Jelinek, „Pianistė“)   Michaelis Haneke pritaria šiam sarkazmui, pats tęsdamas tūžmingo požiūrio į austriškąjį miesčionizmą tradiciją, kuri tokia žymi ir nobelistės Elfriede Jelinek, ir kitų XX a. pabaigos austrų menininkų...
Susiję numerio straipsniai




Tapkite mūsų rėmėjais:

Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti