Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
REDAKCIJOS SKILTIS

Gerbiamieji žurnalo KINAS skaitytojai,

Versija spausdinimui
Skaityti komentarus (0)
„Roma – atviras miestas“, rež. Roberto Rossellini
Per pasaulį pergalingai žengia „Įsikūnijimas“ – „Avataras“. Nors Jamesas Cameronas ir nesusižėrė visų „Oskarų“, kaip tikėjosi, filmo sukeltas ažiotažas didžiulis. Į jį miniomis plūsta žiūrovai, apie jį kalba ne vien kino kritikai, bet ir žinomi intelektualai, pavyzdžiui, sinefilas Slavojus Žižekas. Nuomonės kardinaliai priešingos – nuo atmetimo iki absoliučios adoracijos. Antai „New York Times“ apžvalgininkė Manohla Dargis apibūdino filmą kaip „paradigminę permainą kino istorijoje“.

  Ar iš tikrųjų taip? Ar skaitmeninis trijų matmenų kinas tapo pilnu visuotinio kino išsipildymu? Šio numerio tema – teoriniai Luko Brašiškio svarstymai apie kino meno santykį su realybe ir su laiku. Kalbėdamas apie šiuolaikinio kino suvokimo problemas, autorius daro ekskursą į praeitį ir apžvelgia kino teorijos raidą nuo XX a. vidurio, ypač pabrėždamas prancūzų teoretikų André Bazino, o vėliau – Gilles’io Delleuze’o įnašą į kino ir tikrovės...
Susiję numerio straipsniai




Tapkite mūsų rėmėjais:

Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti