Juo labiau, kad ana bobutė, kaip ir bylos nerailapmėjo, nes kunigui bauda vis tik skirta- tačiau Tomas vis tiek šiame kontekste užsiminė, kad senomis moterimis negalima pasitikėti, nes jos tokios ir anokios Nu tai leiskit paklausti, kodėl aš negaliu manyti, kad visi neįgaieji irgi yra kokie tai ne tokie- viską mato per savo nuoskaudų prizmę, todėl negai vertinti racionaiai, pavydi kitiems sveikatos, todėl visi jų pasipiktinimai neobjektyvūs ir neteisėti, neturi reikiamų protinių gebėjimų, nes sveikatos problemos kenkia blaiviam mąstymui ir intelektui, siekia išnaudoti kitus, nes nežino ką reiškia sunkiai dirbti bo patogiai gyvena iš pašapų, ir apskritai patys jie kažką negero yra padarę, kad tokiais tapo, ir praeitame gyvenime užsitraukė bogą karmą:))Nu aš tai taip nemanau, bet man tai bet kokia diskriminacija dėl nuo žmogaus nepriklausančių aplinkybių, yra brutali, ne tik diskriminacija dė negalios. Krikščionys bando sukurti netoeranciją homoseksualių žmonių atžvilgiu, neturinčių šeimos atžvilgiu, turinčių nevaisingumo problemą atžvilgiu- absoliuti dauguma jų savo literatūroje bei pasisakymuose bando parodyti šias padėtis kaip tragediją, arba kaip nusikaltimą- t.y. kaip žmones kurie verti tik gailesčio arba tik pasmerkimo, tačiau kurie yra daugiau ar mažiau brokuoti. Tai daroma su tiksu ginti šeimos vertybes -kilnu , ar ne?- nes jei pasakysi, kad laimingas gali būti ir toks žmogus, ir kad jis irgi turi pašaukimą, ne mažiau kilnų nei šeima, ir kad tai nebūtinai yra nelaimė, o tik kitokumas, tai visi pagalvos, kad šeimą/vaikų turintys ir jų neturintys asmenys yra lygiaverčiai, ir kad neturėti to- normalu, o ne tragedija- tada kai kas rinksis jos neturėti=paneigs šeimą, kaip vienintelę vertybę, derančią pasauliečiui. Nu grėsmė, gi?:)))Pykit nepykę, dešinieji- bet jei jūs iškeliat vieną ar keletą tariamai svarbiausių vertybių, kurias net ir norėdami niekada negalės atitikti visi- jūs patys kuriate segregaciją kaip vertybę- t.y. atskirti nuo visuomenės, jo
|