Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140
7 meno dienos > Nr. 4 (926), 2011 sausio 28 d. > Dailė > Kietas riešutėlis
Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
DAILĖ

Kietas riešutėlis

Komentarų yra - 7  
tgSZisMYgetacrhGFC, 2012-02-17 15:02

Tarzanas (2)Birzelis 30, 2011 15:22</a>Dar geraiu- ministro patar?jas dar nezino, peza apie prielaidas, o Bilotien? jau pasakoja apie skyriu su etataisO sodoma, o gomora, kaip cia viskas gerai vaziuoja, net ratai nebarska

Ponui J. Gasiūnui, 2011-04-04 09:46

Dėkui, Pateikėt puikų sovietinės argumentacijos pavyzdį. gąsdinimo demagogija, paremta autoritetingomis pavardėmis, dar šiek tiek pažeminant autorę. Belieka recenzentę apsvarstyti posėdyje ir ištremti. Tačiau neapgynėte nuostabaus tapytojo Alfonso Vilpišausko. Mylim jį ir gerbiam ne mažiau, nei jūs - nebūtina drabstytis, nebūtina gąsdinti. Ir jūs nuo to neatrodysit didesnis.

v.v., 2011-02-24 09:44

negalėčiau nesureaguoti į Jono Gasiūno neetišką ir neprofesionaliai formuluojamą komentrą... Ar Jūs mokėtės menotyros, kad vertinate rašančiosios lygį šioje srityje? Ar kino kritikas turi filmuoti / vaidinti, ar literatūros kritikas - rašyti eiles? Gal visuomenės analitikas turi tapti tam tikros socialinės grupės atstovu, kad galėtų rašyti apie visuomeninius tos grupės procesus ar aktualijas? Tapybos technologija, kuri yra tapytojo duona, neturi nieko bendra su rašymu apie tapybą. Jūsų požiūris atsilikęs kokiu 40 metų. Gaila, kad nesate susipažinęs su šiuolaikine meno teorija. Jaučiasi čia jūsų menotyrinio išsilavinimo spragos. Bet aš nesipiktinu, tiesiog - tai ne Jūsų specializacija.
Virginija Vitkienė

Kietas riešutėlis-2, 2011-02-07 11:18

Miela Monikute, ant parodos plakato aiškiai užrašyta „Angis – 20 retrospektyva“, todėl aplankius parodą net tris kartus neprofesionalu daryti išvadas ir kelti klausimus kokia tai paroda. Tavo straipsniams, kuriuose buvai palietusi „Angies“ grupės kūrybą, knygoje grupė nerado vietos, nes jie mums pasirodė dar nesubrendę. Atsiprašome. Šiame straipsnyje profesinės brandos trūksta dar labiau kai bandai išanalizuoti A. Vilpišausko kūrybą. Jis nebando ignoruoti meno istorijos. Jei tai darytų, aš jam pavydėčiau. Menas vystosi nenutrūkstamom transformacijų pakopom, todėl tam tikrų reiškinių ignoravimas meno raidoje yra tiesiog būtinas. Vilpišauskas tapo rimtai. Tie prispausti dažai iš tūbelių turi savo tvarką ir kuria stiprią dėminę sandarą. Šių jo tapybos savybių tu neįžiūri. Vilpišauskas tapydamas atsiremia į peizažinę struktūrą, nes paveikslus kuria gamtoje. Jis yra savotiškas vizgirdiškos tradicijos tęsėjas, išanalizavęs tapybą iki pirminių jos formų. Šiuos struktūrinius aspektus mato net antro tapybos kurso studentai. Jie tai daro Viktoro Liutkaus vadovaujamose paskaitose, kurios vyksta parodų salėse. Galbūt tau nekenktų prie jų prisijungti. Net jei pas tą patį Vilpišauską dailės mokykloje būtum pasimokius bent porą metelių tokių spragų kaip tavosios tapybos analizėje nebūtų. Kyla rimtas klausimas: kodėl "7 meno dienų" dailės skyriaus redaktorei, kuri dar be to dirba pas Viktorą Butkų ir aprašinėja tapybos darbus, trūksta išsilavinimo tapybos srityje? Arba kodėl jos išsilavinimas, švelniai tariant, yra žemesnis nei vidutinis?
Jonas Gasiūnas

na, 2011-02-01 22:43

dar ne nekrologas ...........uz baltos drobules

vieno knygos teksto autore, 2011-02-01 08:23

tiesa nemaloni, bet tenka su ja sutikti... aciu uz taiklias mintis

ik, 2011-01-30 16:05

taikli recenzija

<< Sugrįžti į straipsnį

Komentuoti

Vardas:
Komentaras:
Maksimalus leistinas simbolių skaičius - 2000.
Jūs parašėte: 0
Susiję numerio straipsniai




Kiti susiję straipsniai




Straipsnio raktažodžiai


Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti