Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/menodien/domains/7md.lt/public_html/archyvas/include/straipsnis.inc.php on line 140
7 meno dienos > Nr. 5 (881), 2010 vasario 05 d. > Paraštės > Apie vamzdžius
Įvykiai: Skaityti visus Rašyti
PARAŠTĖS

Apie vamzdžius

Komentarų yra - 17  
Nemalonus žmogus, 2010-02-21 17:14

Taip sakant, gal reikėtų drąsos turėti aiškiai dėti taškus ant "i": na nepavyko autoriui, ir negali viskas visada pavykti. Ne laiku ir ne vietoj drėbtelėjo daiktą, tai ką jau dabar. :) Kaip ir Navakui prieš 30 metų pasisekė išdrožt beveik tokią pačią, tik geresnę skulptūrą, o dabar - nepasisekė. Gal jau prisukimas baigėsi? :) Kas yra blogai, kad ne tik su paminklais-balvonais ir apskritai figūriniais reikalais prastai, bet ir su abstraktesnėm formom nesusitvarkoma. Gal tikrai mūzos užsuko vamzdį. :D

Nemalonus žmogus, 2010-02-21 17:09

Bėda su tom menotyrininkėm. Kaip visada, bet kokį straipsnį Andriuškevičiaus maniera reikia pradėti nuo savo puodų, keptuvių ir šaukštų. Ir šitai tęsiasi metų metais, iš straipsnio į straipsnį. :)
Man tai įdomu, prie ko čia renesansas ir juo labiau Hirstas? Jei jo menai buvo kažkoks žingsnis pirmyn, nelabai suvokiamas masėms, tai šitas Vamzdis - aiškus žingsnis atgal. Prieš 30-40 metų, gaaaaal, kaip sovietinei Lietuvai, būtų buvę modernu. O dabar - akį rėžiantis anachronizmas, pritempinėjimai su metaforomis, gelmėmis ir pan. byzalais - Alfuko mokinės, na gal užtenka to pilstuko jau pagaliau. :)

Lina, 2010-02-19 14:21

.........o paskui pamokė, kaip atsukti vandens srovelę, kad nesisuktų skaitiklis.)

BET JUK tai yra vagystė ! Pati didziausia, vanduo sunaudotas, o kas uz ji moka?


studentė, 2010-02-18 14:29

Nuoširdžiai dėkoju už puikų straipsnį. Sėkmės Jums

Regina, 2010-02-18 13:37

Netoli nuo vamzdžio stovi ir kitas meninikų šedevras - mėlynas barakas ant Neries kranto.Ne vienas žmogus jau klausė,kodėl tokį šlykštų paviljoną alininkai ar ledų pardavėjai pasistatė?Raskite kitą tokią šlykštynę mieste, nebent kioskai kur nors Eišiškių plente.Kokia gėda.Kompozicija su vamzdžiu - tikras šedevras!Taip lietuviaipuoselėja savo sostinę!Jokios savigarbos,nei meilės,vienos patyčios - iš savęs ir iš kitų.

Simas, 2010-02-11 13:14

Straipsnis man labai patiko. Jei cia ta pati narusyte su kuria moiausi, tai nuosirdziai dziaugiuosi, kad po Andriuskeviciaus turim puikia karta mastanciu ir jaucianciu zmoniu.
O mano santykis i pacia skulptura atsargiai skeptiskas. Manau, kad savo formom ir pasirinktom medziagom jis smarkiai veluoja. Jei autorius butu iki galo saziningas, parduotu savo dirbtuves ir trioksteletu 16 aukstu namo dydzio vamzdi. Dabartinis vamzdukas provincialus ir kelia tik menkai isprususiu miestelenu diskusijas. Vel liekam nepastebeti nei kaip kulturos sostine, nei kaip drasi salis... O gal tokie ir neesam ???

neurotiskai DIDZIUJU raidziu asmenybei, 2010-02-10 21:48

nei tu menotyrininke, nei skaityti moki

MENOTYRINKĖ, 2010-02-09 16:45

GALĖJO AUTORIUS ŠOKIRUOTI IR KITAIP - PVZ. NUOGAS VIDURY GATVĖS PADARYTI IR PALIKTI MAŽĄ SMIRDANČIĄ RUDĄ KRŪVELĘ - "MENO KŪRINĮ". DAR NE TAIP VISI APATRINĖTŲ. O TA ARKA JOKS MENO KŪRINYS - TUŠČIA FORMA BE TURINIO.

hudoznik, 2010-02-09 15:12

taip taip, kaip ir buvo tiketina narusyte murktelejo i seklia ezoterikos balute. istorijos vamzdiecofilija sujaudino, papirko ir giliai uztrigo visu alegorininku ir metaforiniu grauziku kepenyse bei sirdyse. kitoje publikacijoje apie strategini lt kulturos artefakata noretusi isgirsti ir gerb, prof. a.andrijausko isvadu. kas jau kas, o sis zmogus isties padetu tiksliai atskleisti vamzdyje gludincios pranasystes kosmogonine reiksme ir prasme.

gedas, 2010-02-07 16:13

(.....o paskui pamokė, kaip atsukti vandens srovelę, kad nesisuktų skaitiklis. ) Galeciau tiksliau isklausyti sia pamokele?

geras, 2010-02-07 13:00

puikus straipsnis. dar puikesne skulptura. sitiek smalos uzvire!

hm, 2010-02-06 22:01

idomu, kad interpretacijos ir sluoksnis po sluoksnio visgi atskleide kokia yra beprasmybe tu sluoksniu atskleidimas. Taciau kai baigesi menotyra, paskutinese pastraipose buvo parasyta kazkas esminio, kas priverte patiketi vamzdzio prasmingumu.

Danguole, 2010-02-06 13:51

Jau kelintas puikus, gilus, nepaprastai taiklus Narušytės straipsnis! Kaip keista, bet ne visus tie žodžiai pasiekia - ar čia ausys kitokios, ar iš principo nieko girdėt nenorima? Viename straipsnyje radau ir paties V.Urbonavičiaus pasisakymą apie šį darbą: "Pats autorius savo kūrinį – „vamzdį“ – apibūdino kaip šiuolaikišką energetiniais tinklais susaistyto pasaulio komentarą".

vargas be proto, 2010-02-05 21:04

hudoznikai, tavo emocijos kaip visada - ne vietoje ir nelaiku. jei butum parases nors viena toki teksta, kaip Narusyte, nereiktu cia komentaruose putotis. pavydas bamba griauzia?

Virginija, 2010-02-05 17:11

Straipsnis - geras. Skulptūra - gera. Nereikia ant jos niekam pykti. O pykstantiems savo vamzdyną apžvelgti, įvertinti ir pagalvoti reikėtų: "Kodėl aš neperskaitau metaforos? Ką daryti, kad tai padaryti gebėčiau? Kokie Vamzdynai, Vamzdžiai, Vamzdeliai nutarimus priima?" Straipsnis - geras. Ir skulptūra - gera....

......, 2010-02-05 13:23

o jezus! tai ji senamiescio ukio mieluosius vyrukus isdave!!!! argi ne pabaisa!!!???

hudoznik, 2010-02-05 12:11

Sveikinimai savivaldybei! Priimtas sprendimas utilizuoti entropinio mentaliteto patalogiju apraiskas dziugina nuosirdziai. Apgailetina, kad autore pasieke primityvios demagogijos lyygi ir nugrimzdo i grafomanisko pobudzio apmastymus- remiasi kurybos pavyzdziais nieko bendro neturinciais su vamzdinio konteksto objektyvacijom. Gaila, bet taip ir neteko nei vienoje 7md publikacijoje susipazinti su pacio autoriaus issamia nuomone ir koncepcija, apmaudu kad menotyros "advokatura" neistrauke sio kurinio iki procesualaus meno apmastymu ir refleksiju altermoderno aktualiju atzvilgiu. Tad galima konstatuoti: ne velnio neverta ta surudijusio vamzdzio kilpa! PERDIRBTI PRIVALOMA!

<< Sugrįžti į straipsnį

Komentuoti

Vardas:
Komentaras:
Maksimalus leistinas simbolių skaičius - 2000.
Jūs parašėte: 0
Kiti susiję straipsniai




Straipsnio raktažodžiai


Festivaliai ir didžiosios šventės
Ieškoti