„FOREMI“ – naujos tobulinimosi galimybės muzikos mokytojams

7MD informacija
Tarptautinis projektas skambiu pavadinimu „FOREMI“, iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos „Leonardo da Vinci“ programos lėšomis, siūlo naują ir daugiakultūrinį požiūrį į muzikos mokytojų instrumentininkų profesinį tobulinimą.

Projekto tikslas – plėtoti nuotolinio mokymo(si) galimybes muzikos mokymo srityje, sukurti muzikos mokytojams lanksčias ir specifinius profesinio tobulėjimo poreikius atitinkančias mokymosi sąlygas, sustiprinti jų statusą ir užtikrinti mobilumą Europos Sąjungoje. „FOREMI“ skiriamas siekiantiems tobulėti muzikos mokytojams instrumentininkams, taip pat valstybinėms ir privačioms institucijoms, norinčioms pasiūlyti profesinio tobulinimosi kursus jose dirbantiems muzikos specialistams.    

 

Projekto partneriai – Europoje pripažintos muzikos institucijos: „Rencontres Musicales en Lorraine“ (Prancūzija), „Fondazione Scuola di Musica di Fiesole“ (Italija), „Créations Internationales“ (Belgija), Lietuvos muzikos ir teatro akademija, taip pat mokslo tyrimo institucijos, tiriančios inovatyvių mokymo metodų diegimo galimybes pedagogikoje: „Scienter Spain“ (Ispanija), „Amitié“ (Italija).

 

„FOREMI“ projekto siūlomas nuotolinio mokymo(si) modelis leidžia besimokantiems lanksčiai planuoti savo darbą, mokytis patogiu metu ir patogioje vietoje, išvengiant brangių kelionių į mokymosi centrus.

 

Dešimt modulių, parengtų patyrusių muzikos pedagogų, šiuo metu yra testuojami tarptautinės besimokančiųjų grupės iš Belgijos, Ispanijos, Prancūzijos, Italijos ir Lietuvos. Virtualus sinchroninis ryšys su kuruojančiais pedagogais padeda koordinuoti mokymo(si) procesą ir palaiko maksimalią besimokančiųjų motyvaciją. Viena iš projekto dalyvių, lietuvė pianistė Eglė Andrejevaitė pabrėžia šio projekto unikalumą tikslinės grupės aspektu – jie atnaujina ne tik savo pedagogines žinias, bet papildo ir savo, kaip atlikėjo, kūrybinį „bagažą“. Beveik visi projekto dalyviai – koncertuojantys atlikėjai, savo šalyse baigę visas aukštojo mokslo pakopas. Nedidelis dalyvių skaičius (po 2 iš kiekvienos šalies partnerės) suteikia galimybę labai įvairiapusiškam mokymuisi: asmeninis kontaktas su dėstytoju, mažų grupių susitikimai (pokalbiai) internete leidžia iš esmės pažvelgti į studijų medžiagą, dalintis pedagogine patirtimi, spręsti čia ir dabar iškylančias profesines problemas. Projekto modulių užduotys reikalauja aukšto profesinio lygio žinių bei įgūdžių. Taip pat itin džiugina kitokios fortepijonine klasika tituluojamų kūrinių studijos – iškeliami nauji pedagoginiai uždaviniai.

 

„FOREMI“ nuotolinio mokymo(si) kursai baigsis sesija, kuri įvyks 2009 m. liepos 14–22 dienomis Nansi (Prancūzija). Čia susitiks visi projekto dalyviai – besimokantieji ir dėstytojai, kuriems rūpi mokytojo profesinių gebėjimų tobulinimas.

 

Daugiau informacijos apie projektą (interviu, siūlomų modulių, pamokų aprašymai ir t.t.) –  interneto svetainėje: www.foremi.eu

 

*  *  *

© "7 meno dienos". Visos teisės saugomos.